Werkwijze

Bij Notaris Yvette Beumer staat een ontspannen sfeer en begrijpelijke taal boven aan. U zult dat meteen merken tijdens de bespreking waarin we bepalen wat voor u het beste is. Om dan snel te kunnen beslissen is het soms van belang dat u een aantal stukken meeneemt. Bij het maken van de afspraak vertellen wij u welke stukken dat zijn. Neemt u in ieder geval altijd een geldig legitimatiebewijs mee!

Vervolgens bepalen we welke werkzaamheden moeten worden verricht, wat de kosten daarvan zijn en hoe we dit verder aanpakken.

Als wij de benodigde stukken voor u hebben opgesteld, , zullen we die eerst ter beoordeling aan u toesturen . U bent dan in de gelegenheid om nog wijzigingen, aanvullingen of opmerkingen doorgeven. Natuurlijk zijn we er voor u om bij onduidelijkheden alles nog even helder toe te lichten.

Zodra de stukken akkoord zijn, maken we een afspraak om te tekenen. We nemen nog even de belangrijkste dingen en uw evenuele vragen door waarna u samen met Notaris Yvette Beumer de stukken ondertekent. De afschriften van de stukken die u getekend heeft zullen per post aan u worden nagestuurd.